Як працює BLOOM?

Специфіка BLOOM відповідає вимогам різних закладів та організацій, забезпечуює сукупність засобів, які легко впроваджуються для досягнення високого рівня обслуговування клієнтів та ефективності персоналу.

Система впорядковує потік клієнтів в пунктах обсуговування з урахуванням особливостей бізнесу.

  1. Зайняти чергу клієнт може отримавши паперовий/віртуальний квиток чи скориставшись функцією попереднього запису.
  2. В той час коли клієнти очікують своєї черги, на спеціальних екранах демонструється реклама чи інформація про рух черги.
  3. Для виклику наступного клієнта, система надсилає сповіщення по пріоритетному для нього каналові комунікацій.
  4. Коли клієнт закінчить обслуговування, ви можете запропонувати йому залишити відгук про якість сервісу.