Специфіка BLOOM відповідає вимогам різних закладів та організацій, забезпечуює сукупність засобів, які легко впроваджуються для досягнення високого рівня обслуговування клієнтів та ефективності персоналу.
Система впорядковує потік клієнтів в пунктах обсуговування з урахуванням особливостей бізнесу.
- Зайняти чергу клієнт може отримавши паперовий/віртуальний квиток чи скориставшись функцією попереднього запису.
- В той час коли клієнти очікують своєї черги, на спеціальних екранах демонструється реклама чи інформація про рух черги.
- Для виклику наступного клієнта, система надсилає сповіщення по пріоритетному для нього каналові комунікацій.
- Коли клієнт закінчить обслуговування, ви можете запропонувати йому залишити відгук про якість сервісу.